براساس تحقیقات بازار ابر آروان، ۳۱ تا ۳۲درصد وب‌سایت‌های ایرانی از سرویس‌های ابری استفاده می‌کنند و به‌دنبال آن ۴۰ تا ۵۷درصد کاربران نهایی خدمات آنلاین در ایران از خدمات ابری بهره‌ می‌برند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس اداره مهندسی ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ گفت: زمانی که موتورسیکلت‌ها از مسیر مجزا تردد می‌کنند با آسایش خاطر بیشتری حرکت کرده و انضباط ترافیکی در این مسیرها بیشتر انجام می‌پذیرد.
سخنگوی ستاد انتخابات کشور از پیش‌ثبت‌نام ۲۷ هزار و ۷۳۱ نفر برای نمایندگی مجلس شورای اسلامی تا پنجمین روز ‌پیش‌ثبت‌نام‌ها خبر داد.
سخنگوی اقتصادی دولت از ر رشد نقدینگی ۲.۱ درصدی در دو ماه گذشته خبر داد و گفت: تورم تولیدکننده نیز روند نزولی داشته و به ۳۲ درصد رسیده است.
سخنگوی اقتصادی دولت از ر رشد نقدینگی 2.1 درصدی در دو ماه گذشته خبر داد و گفت: تورم تولیدکننده نیز روند نزولی داشته و به 32 درصد رسیده است.
سخنگوی اقتصادی دولت از رشد ۴.۷ درصدی کشور در پاییز سال گذشته خبر داد.
اسکندر مومنی گفت: طبق گزارش دفتر مقابله با مواد مخدر و جرم سازمان ملل متحد، سطح زیر کشت خشخاش در افغانستان ۳۲ درصد افزایش یافته و پیش سازهای شیمیایی به یک تجارت دو سویه تبدیل شده است.
خاندوزی سخنگوی اقتصادی دولت گفت: رشد نقدینگی حدود ۳۲ درصد است که در مدت مشابه سال قبل ۳۹ درصد بوده و ۷ درصد کاهش داشتیم.
ما نسبت به سال گذشته همچنان ۲۰ درصد کاهش داریم و نسبت به متوسط ۲۱ سال آماری که از پایگاه داده‌های ماهواره‌ای استخراج می‌شود حدود ۳۲ درصد یعنی بیش از ۳۰ درصد کاهش را مواجه هستیم این نشان می‌دهد که بایستی ما همچنان مراقبت‌ها در بخش مصارف داشته باشیم همچنان بایستی بدانیم که کشور ما علیرغم اینکه در کلانش یک کشور خشک و نیمه خشک است در خشکسالی‌هایی که اخیراً اتفاق افتاده در شرایط مطلوب به لحاظ منابع آبی قرار ندارد.
آمارهای منتشر شده از سوی مراکز آمریکایی نشان می دهد با وجود اینکه این کشور تنها ۵ درصد از جمعیت دنیا را دارد اما ۳۱ درصد از جرایم تیراندازی در کل جهان در این کشور رخ می دهد.
سقف تماشاگران استقلال در آزادی؛ فقط ۳۰درصد!
مقدار تولید گوشت انواع طیور در کشتارگاه‌های رسمی کشور در آذر ۱۴۰۱ نسبت به ماه قبل ۳۲ درصد و نسبت به مشابه سال قبل ۸ درصد افزایش یافت.
براساس اطلاعات رسیده به «اعتماد» غلظت دی‌اکسید گوگرد در سال ۱۴۰۱ نسبت به سال ۹۸ بیش از ۳۲درصد افزایش یافته است
مهران رجبی گفت: بسیاری از همکاران ما دوست دارند مواضع انقلابی، خداپسندانه و وطن دوستانه بگیرند، اما از ترس فواحش و جماعت هوچی، اعلام نظر نمی‌کنند.
مانده کل سپرده‌ها در پایان آبان‌ماه سال ۱۴۰۱، بالغ بر ۶۵۳۱۷.۰ هزار میلیارد ریال شده است که نسبت به مقطع مشابه سال قبل ۱۵۸۴۰.۰ هزار میلیارد ریال (۳۲ درصد)است.
آلبرت بغوزیان، استاد دانشگاه و اقتصاددان گفت: زمانی که بودجه بر اساس درآمد‌های پیش‌بینی‌شده به تصویب می‌رسد به این معنی است که این اطمینان وجود دارد که این درآمد‌ها محقق می‌شوند و اگر می‌بینیم که در بخش درآمد‌های حاصل از گمرک این منابع به دست نیامده به دلیل احتمالاتی است که در سال گذشته از برخی لغو ممنوعیت‌ها داده می‌شد. حتی پیش‌بینی می‌شد آزادسازی واردات خودرو در نیمه ابتدای سال ۱۴۰۱ انجام گیرد و برای همین دلیل است که منابع حاصل از عوارض گمرک تنها ۳۲ درصد رقم مصوب ۶ ماهه اعلام شده است.
میزان محبوبیت رئیس جمهور آمریکا در آستانه انتخابات میان‌دوره‌ای این کشور، به ۳۹ درصد تنزل یافت.
علی‌رغم تحریم‌های آمریکا و اروپا علیه مسکو، حجم تجارت بین مسکو و چین نسبت به پارسال ۳۲ درصد افزایش یافته است.
صدراعظم آلمان می‌گوید که بیش از ۳۰ درصد آلمانی‌ها با سیاست اعمال تحریم علیه روسیه مخالف هستند.
ژاپن با اجرای دقیق قوانین مالیاتی توانسته است درآمدهای مالیاتی خود را افزایش دهد به‌گونه‌ای که نسبت تولید ناخالص داخلی به مالیات در سومین اقتصاد جهان به ۳۲ درصد افزایش پیدا کرده است.
در نظرسنجی از نوجوانان آمریکایی پرسیده شد که از کدام شبکه‌های اجتماعی استفاده می‌کنند؛ یوتیوب با ۹۵ درصد در صدر برنامه بازدید این نوجوانان بود و بعد از آن، تیک‌تاک با ۶۷ درصد، اینستاگرام با ۶۲ درصد و اسنپ چت با ۵۹ درصد در جایگاه‌های بعدی قرار گرفتند، اما سهم نوجوانانی که از فیس‌بوک استفاده می‌کنند از سال ۲۰۱۴ تا ۲۰۱۵ به شدت سقوط و از ۷۱ درصد به ۳۲ درصد کاهش یافته البته استفاده از توییتر نیز کاهش داشته است.
سمنان- معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان سمنان، گفت: رتبه‌های دانش‌آموزان هنرمند استان در چهلمین جشنواره «فردا» رشد ۳۲ درصدی داشته است.
مشهد ـ رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کشور گفت: میزان تزانزیت جاده‌ای در کشور طی سال جاری ۳۲ درصد رشد داشته است.
شاخص کل بورس دوشنبه ۳ مرداد ۱۴۰۱ در نهایت با کاهش ۲۴۳۸۵ واحدی بر روی کانال یک میلیون و ۴۳۹ هزار و ۳۷۲ واحد آرام گرفت. گزارش بورس امروز سه شنبه ۴ مرداد ۱۴۰۱ را بخوانید.
یکی از موفقیت‌های قوه قضاییه در دوره جدید دریافت نقد از منتقدان بوده است. در مرداد ماه کمیته منتخبی نقدهای ارسال شده به دبیرخانه جشنواره نقد برتر را ارزیابی می‌کند. ۵۵۰ مقاله ارسال شده که ۳۲ درصد با موضوع رسیدگی به تظلمات، تعدیات، رسیدگی به شکایات و حل و فصل دعاوی است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ